Black Friday

CLIENT
New Kopel Group

PROVOCARE
Black Friday sau ultimul weekend din noiembrie al fiecărui an aduce cele mai mari reduceri din an. În 2012, segmentul auto încerca timid această mega promoție cu piese sau anvelope, în timp ce electronicele și electrocasnicele acopereau cea mai mare parte din produsele ce susțineau promoții. New Kopel Group a fost primul care a vrut să își asume Black Friday pentru vânzări efective de mașini, cu super discounturi.

 

PROIECT
Între 2012- 2015, agenția a creat și coordonat campania de Black Friday, de la concept, mecansim de ofertare, colectare de leaduri și comunicare externă, atât pentru dealerul Opel din cadrul grupului, cât și pentru dealerul autorizat de vehicule rulate. Odată dat startul, din 2013 majoritatea mărcilor auto au intrat în Black Friday.

PROIECT
Între 2012- 2015, agenția a creat și coordonat campania de Black Friday, de la concept, mecansim de ofertare, colectare de leaduri și comunicare externă, atât pentru dealerul Opel din cadrul grupului, cât și pentru dealerul autorizat de vehicule rulate. Odată dat startul, din 2013 majoritatea mărcilor auto au intrat în Black Friday.

Rezultat

În fiecare an, campania a condus progresiv la valori record în vânzări, iar în perioada extrem de limitată în timp a fiecărei promoții Black Friday s-au depășit volumele aferente vânzărilor unei luni întregi, din sezoane de vârf. În 2015, New Kopel Group a vândut 12 autoturisme noi, în doar 48 de ore și 38 de vehicule rulate în 7 zile (durata promoției de auto SH).

BACK TO TOP