Warning: assert(): Assertion failed in /home/zagabrand/public_html/wp-content/themes/ics_zagabrand/single-us_portfolio.php on line 1

Warning: assert(): Assertion failed in /home/zagabrand/public_html/wp-content/themes/ics_zagabrand/single-us_portfolio.php on line 1
404 Not Found.

404 Not Found

The page that you have requested could not be found. Zaga Brand – CULORILE ROMÂNIEI

CULORILE ROMÂNIEI

CLIENT
Policolor S.A.

PROVOCARE
La aniversarea a 50 de ani, compania Policolor reînnoiește contractul cu România și se angajează să fie în continuare alături de români, pledând pentru calitate, respect și culoare în viața acestora. Provocarea este crearea unei comunități în care sunt invitați să se înscrie toți cei care „luptă”, în diferite forme și cu diferite instrumente, pentru renașterea culorilor.

 

PROIECT
Culorile României este o campanie ce susține activ comunitățile urbane și rurale din țară, care și-a propus de la început inițierea unei mișcări de rezistență la griul din zonele urbane și a unui apel la autenticitate rurală, fără kitsch.

PROIECT
Culorile României este o campanie ce susține activ comunitățile urbane și rurale din țară, care și-a propus de la început inițierea unei mișcări de rezistență la griul din zonele urbane și a unui apel la autenticitate rurală, fără kitsch.

Culorile României are două ținte majore: reînvierea culorilor, prin conservarea și promovarea autenticului, și plasarea obiectivelor în circuitul turistic. Alături de oameni care înpărtășesc aceleași valori și care demarează proiecte în aceste direcții, campania continuă să încurajeze inovația, arta urbană și autenticitatea.

Rezultate

În 2015, la mai puțin de cinci luni de la debut, Culorile României a devenit o comunitate cu peste 25.000 de fani. Policolor s-a înfrățit și a dat culoare comunei bucovinene Ciocănești, care și-a repictat 180 de case cu motive tradiționale, conform obiceiului local. Primul din cele cinci vapoare-simbol ale Constanței a fost transformat în proiect unic de artă urbană, alături de prima locomotivă pictată cu motive tradiționale, toate prin intermediul unor concursuri de creație în care s-au implicat sute de studenți la Arhitectură, Urbanism, Peisagistică, Arte și Design.

Campania a continuat în 2016 cu 12 proiecte în care au fost implicați peste 1.000 de voluntari. A derulat și premiat concursuri de creație de artă urbană (care s-au finalizat cu pictarea locomotivei Pasărea Măiastră și a încă patru vapoare-simbol din Constanța). Au fost alocate peste 25 de tone de materiale și peste 1,5 milioane de oameni din comunitățile susținute au beneficiat de obiectivele reamenajate (școli, grădinițe, muzee, expoziții de artă etc.).

BACK TO TOP