CULORILE ROMÂNIEI

CLIENT
Policolor S.A.

PROVOCARE
La aniversarea a 50 de ani, compania Policolor reînoiește contractul cu România și se angajează să fie în continuare alături de români, pledând pentru calitate, respect și culoare în viața acestora. Provocarea este crearea unei comnități în care sunt invitați să se înscrie toți cei care „luptă”, în diferite forme și cu diferite instrumente, pentru renașterea culorilor.

 

PROIECT
Redescoperă Culorile României este o campanie ce implica comunitățile de români ce iubesc culoarea. Campania  are două obiective majore: să sprijine satele românești și comunitățile acestora prin reînvierea culorilor specifice, readucându-le astfel în circuitul turistic și renașterea economiei locale. Al doilea obiectiv înseamnă schimbarea zonele urbane din gri, în zone pline de culoare.

PROIECT
Redescoperă Culorile României este o campanie ce implica comunitățile de români ce iubesc culoarea. Campania  are două obiective majore: să sprijine satele românești și comunitățile acestora prin reînvierea culorilor specifice, readucându-le astfel în circuitul turistic și renașterea economiei locale. Al doilea obiectiv înseamnă schimbarea zonele urbane din gri, în zone pline de culoare.

Rezultat

În mai puțin de cinci luni de la debut, Culorile României este o comunitate cu peste 25.000 de fani. Policolor s-a înfrățit și dă culoare comunei bucovinene Ciocănești care își repictează 180 de case cu motive tradiționale, conform obiceiului local. Vapoarele simbol ale Constanței se transformă în proiecte unice de artă urbană, alături de prima locomotivă pictată cu motive tradiționale, în cadrul campaniei.
S-au născut concursuri dedicate României frumoase, profesioniști și pasionați de arhitectură, design și tradiție au devenit Ambasadori ai Culorilor, sute de studenți la Arhitectură, Urbanism, Peisagistică, Arte și Design au impus un nou nivel de creativitate și s-au înscris în concursuri de creație care dau culoare mediului urban.

BACK TO TOP