ZERO SECRETE

CLIENT
Autoklass Grup

PROVOCARE
Reparațiile în service-urile autorizate de marcă, în special cele premium, erau etichetate ca fiind costisitoare și lipsite de transparență. Ca rezultat, intrările în service erau reduse.

 

PROIECT
Provocarea agenției a fost să aducă proprietarii de autoturisme
Mercedes-Benz în service-urile Autoklass din toată țara, printr-o campanie care transmite faptul că gradul de TRANSPARENȚĂ este ridicat mai ales în cazul brandurilor premium.

PROIECT
Provocarea agenției a fost să aducă proprietarii de autoturisme
Mercedes-Benz în service-urile Autoklass din toată țara, printr-o campanie care transmite faptul că gradul de TRANSPARENȚĂ este ridicat mai ales în cazul brandurilor premium.

Rezultat:

„Zero Secrete în service” a oferit toate răspunsurile, într-un timp record, printr-o campanie integrată. Între tacticile de comunicare utilizate s-a regăsit și cea virală din mediul online, care a pus în evidență, într-un mod inedit, TRANSPARENȚA pe care Autoklass Grup o oferă clienților. Numărul intrărilor în service a crescut cu 37%. La finalul campaniei a fost introdusă „zona de așteptare clienți” prevăzută cu geam, de către majoritatea dealerilor auto. Astfel, clienții puteau vedea direct operațiunile de servisare a mașinii.

BACK TO TOP