GOING BECK’S TO ELECTRIC CASTLE

CLIENT 
Bergenbier S.A.

PROVOCARE 
Cum faci legătura neconvențională între millennials, o bere bună și Electric Castle?
Foarte simplu: iei un tren și faci #525kmdemuzică.

 

PROIECT
Timp de o săptămână, 18 locații din București au fost transformate în scena de dans a Comunității 525. Monotonia din mijloacele de transport s-a schimbat prin Silent Disco, iar ritmul Gării de Nord s-a transformat, pentru o zi, în cel al comunității Beck’s. Prin Going Beck’s to Electric Castle am adus laolaltă artiști, jurnaliști, bloggeri, reprezentanți ai brandului Beck’s și fanii acestei mărci într-o experiență inedită în tren.

PROIECT
Timp de o săptămână, 18 locații din București au fost transformate în scena de dans a Comunității 525. Monotonia din mijloacele de transport s-a schimbat prin Silent Disco, iar ritmul Gării de Nord s-a transformat, pentru o zi, în cel al comunității Beck’s. Prin Going Beck’s to Electric Castle am adus laolaltă artiști, jurnaliști, bloggeri, reprezentanți ai brandului Beck’s și fanii acestei mărci într-o experiență inedită în tren.

REZULTAT

În doar o săptămână de la lansare, cele 200 de bilete pentru Electric Train s-au epuizat. 2.000 de oameni au participat la Simfonia Electronică Beck’s din Gara de Nord și 18 locații din București au fost transformate în scene de dans de către Comunitatea #525KmDeMuzică. Campania a înregistrat peste 7,8 milioane de vizualizări via diferite platforme (media & social media), Simfonia Electronică a avut peste 61.500 de vizualizări, iar petrecerea din tren a generat peste 16 live-uri.

BACK TO TOP