MOMENTE ÎMPREUNĂ

CLIENT 
Dr Gerard

PROVOCARE 
Mesajul „More Together” trebuia contextualizat pe piața din România. Producătorul polonez Dr Gerard și-a dorit să fie poziționat ca partenerul dulce preferat al familiei, atunci când membrii ei își petrec timpul împreună.

 

PROIECT
Studiile europene arată că membrii unei familii petrec împreună doar 34 de minute pe zi. Astfel, toate acțiunile derulate în perioada de activare pentru Dr Gerard Romania, cât și mesajul transmis au fost încorporate în cadrul campaniei „Momente împreună”.

PROIECT
Studiile europene arată că membrii unei familii petrec împreună doar 34 de minute pe zi. Astfel, toate acțiunile derulate în perioada de activare pentru Dr Gerard Romania, cât și mesajul transmis au fost încorporate în cadrul campaniei „Momente împreună”.

Participanții au fost așteptați în perioada 14-16 august, în Piațeta Perla din Mamaia, cu provocări interactive și o cabină foto inovativă care a surprins imagini 360⁰.

Rezultat

Într-o perioadă de campanie punctuală, de 3 zile, au fost înregistrate 116.248 vizualizări pe platformele de media și social media, un reach total de 574.223 pe pagina de Facebook Dr Gerard Romania și 300 de fotografii 360⁰ publicate pe profilurile de Facebook ale persoanelor fotografiate. Prin participarea directă a publicului, am aflat că 63% dintre români aleg vacanțele și petrecerile ca fiind cele mai dorite modalități de a petrece timpul împreună cu familia. Peste 600 de persoane au contribuit la realizarea primului album de momente petrecute în familie - Dr Gerard „Momente împreună”.

BACK TO TOP