WAREHOUSE ROCK

CLIENT
KLG Europe Logistics

PROVOCARE
Clientul a realizat cea mai mare investiție a sa pe piața locală, prin construcția unui nou depozit logistic, a cărui capacitate și flux operațional aliniau România și Bucureștiul celor mai competitive modele europene. Această investiție trebuia comunicată partenerilor, clienților și presei.

 

PROIECT
Conceptul de eveniment de lansare a reușit să puncteze nu doar spațiul și anvergura investiției, ci și dinamismul și impactul pe care fluxurile moderne implementate de KLG urmau să il aibă în piața de logistică și transport.

PROIECT
Conceptul de eveniment de lansare a reușit să puncteze nu doar spațiul și anvergura investiției, ci și dinamismul și impactul pe care fluxurile moderne implementate de KLG urmau să il aibă în piața de logistică și transport.

Rezultat

Peste 180 de clienți și jurnaliști au rezonat cu KLG. Ei au înțeles atât valoarea investiției, cât și beneficiile unice pe care noul spațiu îl aducea în România prin intermediul evenimentului Warehouse Rock care a punctat câteva atribute esențiale: energie, sincronizare și amploare. Pentru marea lansare a fost reorchestrat un hit rock celebru și create texte noi, peste 40 de dansatori profesioniști s-au implicat alături de angajați ai KLG într-un flash mob, iar în locație au fost construite și amplasate chitări, motociclete, baruri și mese realizate din paleți. Peste 40 de articole în print și online au apărut în urma lansării.

BACK TO TOP